perjantai 13. maaliskuuta 2009

Testing, testing...

Olen tässä ryypiskellyt keskiolutta.
Ja löysin takkini saumasta jotain kokeilemisen arvoista! Elikkäs: Meikäläinen, joka ei koskaan ole käyttänyt metadonia, kokeilee nyt sitä:
5mg Dolmed kielen alla sulamassa, alkaen just NYT.

Joko lähtee taju, tahi sitten alkaa juttu luistamaan kahta kauheemmin. Ja uteliaille konstaapeleille tiedoksi, että valitettavasi se oli ainoa nappi, saatte toki tulla etsimään lisää jos ilkeette, laihoin tuloksin. Ja siihenkin löytyy resepti. Homot.

Voi shit, mutta olen ollut taas viime aikoina lähellä saada pinsettiä. Esim. tänään. Jos mä olisin Jos, ja jos mun sukunimeni olis Verstappen, mä olisin Jos Verstappen. Nyt kun tuli puheeksi, onpa vittumaista paikallislehtien uutisointi. Eivät tiedä mistään mitään, mutta kirjoittavat silti. That's my way to work with monkeys. Eikun oikeesti, kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Väkivallasta sen verran, että VOI VOI!

Alkaa joraamaan!

Laitoin Baker Streetin soimaan taustalle.

Huomatkaa: Tämä on all time historian ensimmäinen kirjoitus, jonka raavin oikein kunnolla sekasin. Eikö mulla vittu ole oikeesti muuta elämää, kun kirjottaa blogia?

Ei.

OK. Saatan ehkä olla pikkusen herkillä, johtuen ehkä siitä, että POff kiekko alkaa taas. Ja Kerho saattaa jopa voittaa vaihteeks, ilman värilaseja.

Tossa teille, hintit.

-Petja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti