tiistai 13. tammikuuta 2009

Kai sä vedät, onhan tiistai?

Nonnih, viikko alkaa olemaan pulkassa, mutta perjantaina kovuus punnitaan...
Nimittäin, huomasin, että HeviKorolla heittää keikan perjantaina Hämptonin Rocktownissa. Ja kun tietää kundien keikkatahdin, niin eihän sitä jumalauta voi missata. No, soittelin tänään jo Hämeeseen ystävälleni Rokkitähdelle -joka on muuten harvoja kaupunkilaistovereitani, joka EI ole ihan täys veturi- ja ilmoitin, että "ole valmis, perjantaina mennään sitten selvinpäin baariin". "Oleksä tosissas?". "Olen.". "No, vittu, mennään! Olet sä Petja hullu mies!". No juu, ei se kyllä ihan suoralta kädeltä luvannut, mutta onhan tässä vielä näitä päiviä.

Okei, jos tätä lukee joku sellanen, joka ei tiedä mun baarikäyttäytymistäni, niin selvennetään: Mulla ja mun kamuilla ei tosiaan ole tapana käydä missään julkisessa tilaisuudessa selvinpäin. Alustavana suunnitelmana -okei, tämä on ihan mun oma suunnitelma- pelataan änäriä alkuilta ja juodaan kahvia, baariin mennään n. 4 sekuntia ennen kun bändi alkaa soittamaan, ja sitten katotaan kuinka käy. Itestäni tiedän sen verran ihan kokemuksesta, että jos on perjantai-iltana munaa mennä baariin selvinpäin, niin kyllä siellä pystyy olemaankin. Ja jumalauta olen niinä kahtena kertana kun olen näin toiminut, huomannut, että eihän sitä kukaan vittu edes tajua, että mä olen selvinpäin. Idiootit. Ja kun pääsee käyntiin, niin se jumalaton pinsenvonkaus onnistuu ihan selvinpäinkin. Paitsi, että selvinpäin ei edes tarvi vongata. Antennit kun toimii ilman viinaa sen verran paremmin, että huomaa heti keltä saa. Tai siis keltä saa vonkaamatta ja keltä sen kanssa. Yleensä saa kaks kertaa. Kysyä ja olla ilman.
Lähtiessä saa vielä pokelta takkinsa. Ja pihalla takkiinsa. Vittu, mikä sanaleikki. Juon kohta Kodin Putkimiestä.
No, ainakin saanti on siis varma.

HeviKorollahan muuten antoi musiikillisesti ja verbaalisesti lahjakkaimmalle (mm. Kai sä vedät onhan tiistai) jäsenelleen Chueylle kenkää, ja faktoja sen tarkemmin tietämättä en kommentoi tähän, että miksi. Liiallinen päihteidenkäyttö on ainakin helvetin huono tekosyy... Kun tietää kuinka skarpista jätkästä on kyse. Ja tähän saatanan iso hymiö.
Sain muuten, tuossa kun muutin nykyiseen kämppääni, Chueyltä helvetin tyylikkäät Ramones-verhot, thänks, toveri. En vaan ole saanut laitettua niitä vielä kiinni tohon makuunurkkani eteen, kun en saatana ole löytänyt mistään sopivia "klipsuja". Siis niitä semmosia härpäkkeitä, missä verhot on kiinni. Kun tossa on semmonen varmaan jonkun mielisairaan asentama kisko, perkele. No, en kyllä ole mitenkään ylen aktiivisesti etsinytään niitä klipsuja. "Sä et saa ikinä pinseä, jos sulla on sänkys edessä Ramones-verhot". Hei haloo, niistä se varmaan jääkin kiinni...

No joo, diipadaapa ja niinpäinpois.
Mutta hei, Rokkistarbu, jos ei mennä selvinpäin, niin vittu mä en mene ollenkaan. Siis enhän mä voi pettää kaikkia yhtä lukijaani (oli muuten hienoa huomata, että mulla on yksi lukija. Meilläpäin on sitten tapana, että uudet lukijat tulee kylään ja näyttää tissit. Osotteen vissiin tiedätkin) alkamalla pämistelemään.
No joo, jos on vähänkin epävarma olo itestäni, niin en edes yritä mitään niin hölmöä, kun mennä selvinpäin HeviKorollan keikalle. Koska ennenkaikkea, itseäni en aio pettää. Vielä... vittu kyllä tarvis olla patjalla pellit, että jaksais... Victorin "hauska" sanaleikki. Yritetään.

"On taas pakit perseestä". Kerhokin konttaa Tampereella.
Jatketaan taas joskus.

-Petja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti