perjantai 9. tammikuuta 2009

Maailman ainoa interwebyhteys

Olenko mä jumalauta Päijät-Hämeen ainoa seministi, jolla on internetyhteys???

Eilen taas soiteltiin: "Viittitkö kattoo mulle netistä auton?", "Jos oot koneella, niin katokko paljon maksaa Telaketjut apteekissa?", "Voitko laittaa nettiin myyntiin pari juttua?".

Vittu hei, katotaan kundit sitten tilannetta uudestaan vuoden päästä, OK? Kyllähän asia nyt vaan on niin, että vaikka aina olen yrittänyt frendejäni jeesailla, niin en mä jumalauta jaksa EDES KUUNNELLA PUHELIMEN VÄLITYKSELLÄ mitään punttausjuttuja just nyt. Ja mielestäni sen aika selväks olen tehnytkin. Homot.

OK. On ollu aika saatanan ressaava päivä.
Vittu, että työkkärin kanssa saa tapella jostain päivänselvästä asiasta saatana viikkotolkulla. Siis väittävät, että meikäläisestä ei myönnetä työnantajalle palkkatukea. Syynä siihen on se, että olen "tarpeeksi ammattitaitoinen ilman oppisopimuskoulutustakin". Siis mitä vittua??? Enhän mä nyt jumalauta mitään opiskelua edes alottais, jos osaisin kaikki jo valmiiks. No, enpäs anna tämän lannistaa. Jos ei natsaa, niin tehdään sitten duunia vähän snadimmalla liksalla. Tän homman ajattelin nyt kuitenkin hoitaa, kun siihen aloin. Vittu.
Ja siitä kielteisestä palkkatukipäätöksestä vielä mielenkiintoinen huomio. Sen oli allekirjoittanut mies nimeltä Juha Kouvo. Mitään yhteystietoja ei ollut, mutta ilmeisesti se onanisti on Päijät-Hämeen työvoimatoimiston piällysmies.
No, ajattelin ottaa yhteyden sitten suoraan tähän Kouvoon, ja että pikaisella googletuksella varmaan löytyy noinkin "tärkeän" miehen yhteystiedot. Olipas mielenkiintoinen heti ensimmäinen hakutulos... Mistäköhän helvetistä muuten tollanen apina voi tietää mitään mun ammattitaidostani. Ja asian selvittäminen varmaan onnistuu sen miehen kanssa ihan vitun helposti.
Sylettää tollaset runkkarit (ei siinä, että runkkareissa itsessään olisi mitään vikaa, masturbointihan on hieno harrastus).

No joo, sen verran vielä, että tämä nyt ei ollut edes ressaavin tän päivän asioista, mutta ei nyt jumalauta ihan itkemiseks tätä postausta kuitenkaan vedetä, kun ollaan kuitenkin vieläkin pysytty projektissa. Itseasiassa ei ole edes tehnyt tiukkaa. Sain sen verran hyvät fibat yhdestä tekstiviestistä heti duunin jälkeen, että en ollut edes muistanutkaan koska olis viimeks sellasia saanut.

Jepjep. Ystäväni Joosefkin soitteli aika pian duunista tultuani, ja asianhan tiesi. Samalla asialla oli hiukkasen myöhemmin myös Naku. Kuinkahan pian jätkät uskoo, että mä olen tosissani. Sen mä kyllä tiedän (no, vahvasti uskon ainakin...), että siinä vaiheessa kun ne sen uskovat, niin ovat kyllä juonessa mukana. Uskoisin, että ovat sen verran joutuneet kattelemaan mun kohellustani erilaisten dopingien vaikutuksen alaisena.

Fysiikkapuolta tuli aloiteltua sen verran tänään, että ostin hanskat ja pipon, ja otin selvää missä mun luistimet on. Maila on vielä kaupassa, ja kiekot ammuttu jo vuosia sitten erinäisten kaukaloiden laitojen yli hävööksiin. Mutta ei ole paljosta kiinni. Nyt on sentään jäätäkin muualla kun meikäläisen GT-lasissa.

Oolrait, heti huomenna muuten Hämptoniin avaamaan kautta. Ja jos sattuis olemaan sen verran ylimääräistä fyrkkaa, että sais vihdoin ostettua Kerhon oranssin pelipaidan, tietysti nimellä ja numerolla...

Katsotaan, sanoi sutari.

-Petja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti