maanantai 16. helmikuuta 2009

Foorumeista ja vähän hekopasseistakin

Kävin eilen pyhäpilsulla, kokonaista kaksi join. Tai imeskelinhän mä himassa kepulia varovasti koko päivän. Mutta olin ihan skarppina tänään duunissa. Pisteet mulle.

Aamupäivällä oli aika varattuna polliisilaitokselle henkilökortin hakua varten. On muuten ensimmäinen kerta, kun olen mennyt kyttikselle oikein ajanvarauksen kanssa, yleensä ovat vieneet väkisin sen kummemmin kellonaikaa katsomatta.

Siis voi vittu! Siellä oli töissä joku uusi mamma, joka ei ollut meikäläistä ennen tavannut. Kysyi tietysti henkkareita, varmistaakseen, että oikea mies hakee juurikin omalla nimellään henkilökorttia. No eihän mulla mitään henkkareita ole, mutta räväytin hekopassin pöytään (tiedoksi vaan, että kun hukkaa ulkomailla henkkarinsa, ja menee konsulaatista hakemaan jonninmoista henkilötodistusta, niin HEKOPASSI ainakin mulle lyötiin kouraan. Varmaan jotain vittuilua, yleensä kaikkia varmaan hekotuttaa ihan suunnattomasti, kun on hukannut kaikki korttinsa, ja menee krapuloissaan suurlähetystöön lakki kädessä kysymään neuvoa. Mua ei hekotuttanut sillon, ei oikeestaan edes hymyilyttänyt.), ja muija sanoi, että ei kelpaa. Minä siinä sitten kinaamaan, että jo on saatana maailma kummalliseks mennyt, kun edes oman kylän poliisilaitoksella ei enää tunneta. Sanoin akalle, että kato nyt perkele vaikka rikosrekisteristä jos et muuta keksi, siellä on kyllä kuvia edestä ja takaa. Täti sitten katsoi, ja totesi kai vähän nolonakin, että "kyllä tää sun rekisteris tosiaan siltä näyttää, että sut pitäis tässä työssä tuntea ilman papereitakin". Mutta siitä huolimatta tämä snadisti virkaintoinen virkailija pyysi paikalle ERÄÄN POLIISIN VAIMON minua tunnistamaan! Siis mitä vittua, kytän vaimo tulee siihen sitten ja toteaa vaan viileästi, että "juu on toi se, kyllä mä sen tunnen...". On se helvetin hyvä, että hommat toimii, keskimäärin mieluummin mä olenkin kyttien vaimojen kanssa tekemisissä, kun niiden itte konstaapelien...

Jaa niin juu, niistä foorumeista. Tänään vittuillessani laitoin linkin blogiini eräälle keskustelufoorumille -on muuten ehkä toimivin kokonaisuus keskustelupalstojen ja muiden paskanjauhantasentraalien joukossa- ja sain heti oikein palautettakin. Palautetta tuli mm. parilta -ilman mitään nuoleskelua- hyvinkin paljon arvostamaltani "kirjailijalta". Niin, siis olen joskus kirjoitellut tuonne kohtalaisen aktiivisestikkin, mutta se sitten jäi taas kun jouduin internet-yhteyksien ulottumattomiin riittävän pitkäksi aikaa. Edelleen käyn tietysti stalkkaamassa, ja saatanpa joskus jotain piruuttani huomautellakkin, mutta foorumikirjoittelu isommassa määrin on saanut jäädä. Tähän väliin oli tarkoitukseni mainostaa paria huomionarvoista foorumia, joten siinä teille:

DeeKoo
Loistokasta turengilaishuumoria höystettynä ehkä max. kymmenellä ketjulla ihan asiaakin. Muutama todellinen verbaaliakrobaatti ja jokunen kiitettävän mahtavasti näkemyksiään puolustava vastarannankiiski. Oikeesti, fiksua ja viihdyttävää, toimiva paketti, as said.

Jatkiksen kiekka
Ehkä maailman turhimmat jutut, mutta onpa vaan saatanan koukuttavaa. Jatkiksen tason takaa tarkka moderointi, kirjoitusasusta ollaan saatanan tarkkoja, ja hyvä niin. Kierrätyskeskuksen lisäksi kiekko-osioissa pyörii helvetin paljon asiantuntevaa porukkaa, ja muutama oikein viimeisen päälle muka-asiantuntija. Meikäläinen bannattu joskus v. 2007.

Ja vielä Saunaan
Ai paska, mutta pikku pirtelöissä tonne jää ihan jumiin. Itse en kirjoittele, mutta on aivan saatanan herkullisia juttuja. Ja mä luulin olevani sekasin.

Oolrait. Lukijoitakin on taas tullut yksi lisää, tervetuloa, ja kerrankin ei ole aavistustakaan kuka nimimerkin takana on. Ja se on hyvä. Peppi Pitkätossun kaakin toki tiedän, ja jos olet naisihminen, niinkuin profiilissasi kerrotaan, niin jos ollaan joskus tavattu, viimeistään tisseistä tunnistan. Tietänet säännön.

-Petja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti