perjantai 27. helmikuuta 2009

Passeli

"Onnitteluni, että olette päättäneet päivittää Passeli Professional -ohjelmanne uusimpaan versioonsa. Tervetuloa käyttämään Passeli+ -ohjelmistoa. Mukana seuraavat asennuslevyt ja täsmälliset ohjeet, minne voitte koko vitun Passeli-ohjelmistonne ja kaikki siihen liittyvät komponentit työntää. Rasvaamatta."

VITUN PASSELIT! PERKELEEN PASSELI-HELPDESK! VITTU, MÄ TIEDÄN MISSÄ TE ASUTTE!

Ajaa raittiimmankin miehen juomaan. Mä en jumalauta jaksa! Koko saatanan viikko ollut tätä samaa shittiä. Muistutin jo sitä teknistä tukea Jokelasta ja Kauhajoesta, mutta nauravat vaan homot siellä.

Nyt seuraa yllytys rikokseen (mikä on muuten rikoslain mukaan yhtä tuomittavaa, kuin rikos itse):
-Tehkää te, jotka tietotekniikasta jotain ymmärrätte, kaikki mahdollinen tehtävissä oleva vaikeuttakseenne passelihinttien elämää. Warettakaa, levittäkää ilkeämielistä panettelua, boikotoikaa ja sabotoikaa ja kaikkia muita hienoja sanoja. Ja jos satutte tuntemaan jonkun, joka on Passelin helpdeskissä töissä, niin ottakaa kiinni ja sitokaa puuhun. Minä tulen ja panen kuivalla mulkulla perseeseen. Paitsi, että nauttii sekin sika salettiin vaan siitä.

Ah, tekipä hyvää!

-Petja

2 kommenttia:

  1. aaaah. Tuli niin hyvä fiilis kun luin tuota kirjoitusta. Passeli on luultavammin paskin ohjelma mitä olen koskaan käyttänyt, noin tekniseltä toteutukseltaan ainakin.

    kaiken kruunaa tekninen"tuki" jonka hoitaisi kuubalainen maanviljelija paremmin, ilman mitään koulutusta, kuubaksi.

    Viikko kaksi sitten kun soitin kyseiseen "tukeen". Nainen joka siellä vastasi oli selkeästi ihan jonkun muun alan ammattilainen, jos minkään. Ohjetta tuli kyllä reilusti ja ihan kädestä pitäen, "siirrä se hiiren kursori ylä-palkkiin ja paina vasenta painiketta..." ihan kiva, että ohjeistetaan askel askeleelta, mutta jos joku esittelee itsensä konsultiksi, niin kyllä se hiirellä osaa mitä luultavammin ajaa.

    15min masokistismilta tuntuneen puhelin-aktin jälkeen tiedustelin onko kyseinen rouva mahdollisesti harrastuksenomaisesti helpdeskissä, sillä eurokin palkkaa on liikaa tollasesta suorituksesta.

    Uskomatonta touhua.

    VastaaPoista
  2. Nimenomaan tekniseltä toteutukseltaan ihan täyttä kuraa. Ohjelma sinälläänhän on aivan mainio, tai ainakin siinä on kaikki, mitä kirjanpito-ohjelmassa kuuluukin olla.

    Mutta se saatanahan siinä on kun se ei toimi. Ja se tekninen tuki on... no tunnut tietävän. Musta tuntuu, että se helpdeskin numero yhdistää suoraan johonkin Hälläpyörään. Ja luuri lyödään kaikkein kännisimmän hörhön kouraan.

    Mutta, voimia sinnekkin päin.

    -Petja

    VastaaPoista